Efter en vecka hemma...

Lördag idag, över en veckas vila hittils och jag känner mig iallafall något piggare i kroppen än tidigare. Märker ingen skillnad i övrigt, det är nog för tidigt att känna av om medicinen gör någon verkan eller inte. SOmlängst har det tagit 6!!!veckor innan jag kände att jag var back on track igen. *Håller tummar* för att det går fortare denna gång.

Vi ät födelsedagsmiddag hos mina föräldrar igår, käre far hade födelsedag och jag tog mig självklart dit även fast morgonen inte hade varit den bästa. Mycket trevlig kväll med underbart sällskap, en riktigt härlig blanding av folk hade dom bjudit in, ljuvlig mat och gott att dricka. Det läskiga är, och jag vet att det är så dumt... jag sätter mig på den berömda masken(utåt sett skulle man säkert aldrig tro att jag hade en dålig dag), hade en bra kväll men väl hemma däckade jag direkt och sov som en klubbad ända till imorse. Det tar på krafterna, att ta på sig den där masken. Det ä rbra att den funkar, man slipper svika sina nära och kära och närvara när man vill. Så länge det inte går för långt, innan min sjukskrivning 2008 hade jag på slutet masken på mig varje dag... försökte tom. förneka för mig själv att jag mådde dåligt. Vilket jag så här i efterhand inte kan förstå, kan inte förstå att jag orkade!
Kvällen igår blev iaf väldigt lyckad och trots att jag var trött i knoppen när jag kom hem så var det värt att få vara en hel kväll med min underbara familj och vänner, dom får mig att känna mig trygg och det i sig är väldigt mycket värt!

Idag, ska jag iväg en sväng till Ikea. Förts gången på över en vecka som jag tar mig ut bland massor av folk. Det blir en prövning och man vet inte förens efteråt hur det kommer gå. *Håller tummarna för en bra dag!*

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0