Well...

Känner mig lite tom!!!

Förvirrad och tom!!!

Men, det vänder snart ska ni se!

Har iallafall haft en toppendag på jobbet! Har massor att göra och idag har jag tom. gjort min första flyttstyling. Vi har fått ett uppdrag genom en av stadens flyttfirmor, att styla en villa inför försäljning. Så jäkla kul och det gav mig verkligen blodad tand! Jag vill mera...
Nu ska här funderas... planeras..

Men, tills jag vet vad jag vill bli när jag blir stor så trivs jag där jag arbetar nu. Trivs jättebra gör jag ju faktiskt! Har tagit mig dit jag vill... ansvarig över min älsakade avdelning!
Nöjer mig så för nu så får vi se vad framtiden har att erbjuda!!! :-)

En dusch blir det nu iallafall, kommit hem efter ensvettig powerwalk så den kommer väldigt lämpligt!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0