Godmorgon!

Tänk vad en natts sömn kan göra, vaknade utvilad för en gångs skull och kommer nog ha ork hela dagen känns det som!
Jag må vara knäpp men jag blev faktiskt glad över att se snön ligga vit på backen imorse när jag vaknade!:-) Det blir genast en sån mysstämning och nu känns tomtarna jag plockat fram på jobbet inte alls för tidigt upplockade, vi har ju snö för sjutton!:-)

Måste kila nu, en jobbdag väntar innan fredagsmys med tacos och trevligt umgänge väntar. Jag längtar!!!
Idag är det även dags för mäklarn att fota vårt första flyttstyling-objekt! Spännande och vi håller tummarna för att det blir bra och att det rullar in fler utmaningar framöver!!!



Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Fredagsmys med tacos blev det här med, igår kväll somnade jag dock halv 7. GRÄNS! :)



Flyttstylingobjekt! Låter spännande!



KRAM ♥

2010-10-24 @ 06:04:34
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0