Spotify...

...is da shit!:-)

Helt underbar uppfinning helt enkelt.
Just nu surfar jag omkring och läser mina favoritbloggar och har Backyard Babies på i bakgrunden, lyssnar på en av mina favvolåtar och bara är...
Backyard Babies – Saved by the Bell
Värmer upp för imorgon helt enkelt då fröken Sjöberg ska till storstan o kolla in bandet in real life. Ska bli nice och jag ser mycket fram emot morgondagen, såklart!
Innan blir det middag på nån förhoppningsvis mysig uteservering om vädret tillåter. Vädret idag har varit helt underbart och jag hoppas det håller i sig till imorgon!
Ska försöka hinna med lite solning på vår nypimpade balkong imorgon fm. Köpte hem blommor och lite smått o gott idag så har planterat nu ikväll. Nu fattas bara lite detaljer så är "ballen" precis som jag vill ha den;-)

Ha en trevlig kväll hörrni!
Själv ska jag krypa upp i soffhörnet här i min ensamhet. Utab sambo o vovve hea natten, tomt och ensamt men säkert nyttigt att vara själv ibland också. Lite egentid sägs ju vara bra!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi, vad som bra???



Själv har jag minsann kramats lite med Dregen en gång! :)))

2010-05-31 @ 20:18:48
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0