Underbart!!!<3

Nu till något alldeles, alldeles underbart!
JAG SKA BLI MOSTER!!! <3
Har vetat det ett bra tag men är inget som skulle komma ut förens pyret växt till sig lite i magen!
Nu är min älskade syster snart inne i vecka 15 och allt ser jättebra ut, pyret växer som det ska och veckorna går enormt fort!
Nog för att jag längtar till sommaren men har även stor anledning att vilja att den är över så det är dags att hålla en rykande, färsk bebis i min famn.
MOSTER!!! Det är stort, väldigt stort och jag ska göra allt för att bli den bästa mostern man kan vara. <3
Min lilla syster ska bli MAMMA, Det är väldigt stort men jag vet med säkerhet att hon kommer göra allting alldeles perfekt för lilla pyret! <3

ÅÅÅÅÅÅÅÅh vad jag längtar! <3

Imorgon, fredag och efter det ledig helg. Underbart!

Har haft en hektisk men bra vecka. tydligen går hemsk förkylning att bota med en jävla massa jobb. Bävar dock för att den gömmer sg för att snart ploppa upp igen som ett "ha ha, där fick du för att du  inte tog det lugnt första gången jag hälsade på!!!

Har en del planer för helgen. Bla. firande av världens bästa tretton, snart fjortonåring Elias. Kalas och fina presenter ska han få, såklart:-) Skulel kunna göra vad som helst för den ungen, underbar är han och verkligen en av "tant" Alexandra och "farbror" Joakims favoriter! <3 Hopaps nu han blir glad över presenten vi köpt:-)

En del shopping har jag hunnit med i veckan men ska ta tag i det mer nu i helgen när jag ärl edig, behöver byxor!!! Verkligen!
Har jobbat sönder mina favvojeans, dum i huvet som har använt dom i jobbet. DFyra Espirit byxor me lätt att vara efterklok och ingen idé att gräma sig över det. Köpa nya bara helt enkelt!:-)
Sugen på lite ljusa toppar och tunikor också.

Annars rullar allt på som vanligt, jag mår bra och trivs!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha jag vet precis hur det känns, för jag ska också bli moster! hurra för oss ;-)

2010-03-12 @ 07:56:03
Postat av: Cian

Grattis grattis :)

2010-03-15 @ 10:28:35
URL: http://cianmillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0