Nu e d fredagsmyyyyyyyyyyyys...

i min ensamhet den här fredagen.
Jag är inte så pigg, gick hem tidigare från jobbet idag. Sprängande huvudvärk o ch en molande värk i hela kroppen, snor i hela hjärnan o lite feber.
Ja, ingen bra dag med andra ord! Sov i flera timmar i sträck från det jag kom hem tills det var dags för middag innan mannen i huset skulle iväg och jobba.
Nu känner jag mig något piggare men fortfarande mör i kroppen.
Ska jobbar imorgon och söndag, jag SKA det!!!

Nu ska jag krypa upp på divaaaaaanen igen under ett fluffigt duntäcke! Slötitta på lets dance som jag egentligen inte alls är intresserad av men det är ju nada intressant på tvn... solsidan halvtio ser jag fram emot:-)
En skål med Carte D´or glass väntar, det bedövar ju halsen så skyller ifrån mig på det;-)

Tjingeling och trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0