Njut av livet, det går inte i repris!

Har precis läst runt lite bland mina favoritbloggar och fick mig en rejäl tankeställare.

En femtonårig liten flicka förlorade igår kampen mot leukemi.
Ibland är livet  grymt och orättvist! En liten oskyldig flicka,Varför ska hon behöva lämna jordelivet vid så ung ålder. Stackars föräldrar, familjen. Man kan nog inte sätta sig in i hur det är att leva efter att ha mist sitt barn, så onaturligt. Så fruktansvärt!
Man önskar man kunde göra något för att hjälpa föräldrarna i deras sorgarbete, i denna onaturliga sorg. Det är inte så här livet ska vara!
Stackars människor!

Man ska ta vara på varje sekund av livets dagar, varför hakar man upp sig på småsaker och gnäller över saker man vill ha stället för att vara stolt och nöjd över det man faktiskt har.
Jag är frisk, jag har en underbar pojkvän, en underbar familj och fantastiska vänner. Jag har massa fint att leva för och från och med idag ska jag ta vara på varje stund livet har ge!
Jag ska påminna mina nära och kära att dom är guld värda för mig, dom berikar mitt liv med så mycket och jag älskar dom av hela mitt hjärta!



R.I.P lilla Lia! <3 

Kommentarer
Postat av: Tant Anna

Ja Alex, du skulle definitivt tjäna på att komma hit o handla, du skulle svimma om du såg priserna. Speciellt om du ska anlägga trädgård.

Då tror jag tom du tjänar på det inkl bensin.

Du får så gärnakomma hit, slå igen firman o kom hela bunten, vänta bara tills mitt hus e klart. kram kram

3 stängliga phalaenopsis 11.99, Rosenskärm 6.99 det du....

2010-03-23 @ 06:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0