Gääääääsp!!!

Ja dag har jagkänt mig rikgit slut i hela kroppen och knoppen. Kan det vara timmen som helt plötsligt försvann som gjorde att jag blev lite stressad imorse och tvingade upp mig själv ur sängen för att inte sova bort hela dagen!

Hade en myskväll med en toppenpingla igår kväll då våra gubbar var på pokerkväll. Långa och många samtal och allt mellan himmel och jord behöve rman ibland, allra helst att prata utan männens öron i närheten kan ju vara trevligt. Man kan vara så där riktigt kvinnlig och bara bubbla ur sig en massa tjejsnack:-) Sånt som det andra könet bara ruskar på huvudet åt men som vi tycker är sååå kul att diskutera;-)

Var inte hemma förens kring två inatt tror jag klockan var och sen tog det flera timmar innan jag kunde somna... det och att jag gick upp tidigt kan ju vara förklaringen till gäsparna som kommit idag.
Vi har varit ut och hälsat på min syster och svåger. Ätit god tacopaj och klappat på bebismagen:-) Veckorna går fort nu och ma ser hur magen växer för varje gång vi träffas, det är så kul att följa systers graviditet och längtan efetr att få hålla mitt syskonbarn blir bara större och större. Moster Alexandra liksom:-) Underbart!!!

Nu har jag slagit ner arslet i soffan och tänker sitta här resten av kvällen! Har för mig att det visas nån Johan Falk film ikväll, har sett den men har ingenting emot stt se den igen. Frank Wagner, helllllooooo;-)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg.
Nu går vi snart in i påskveckan som betyder mycket att göra för mig på jobbet men  jag ser fram emot en härlig arbetsvecka!!!

Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0