Vecka 26, den bästa på länge!!!

Nu är hemma i Svedala igen... landade på Arlanda halv tre i eftermiddags och efter det har vi hunnit med att hämta vår bil som varit utlånad till systeryster, hämtat hunden från hennes paradis-hotell på landet, ätit middag med mor o far och tagot en snabbkaffe hos vänner som vi saknat under veckan som gått.
Konstigt nog är jag inte ett dugg trött trots denna busy afternon, tvärtom så känner jag mig hlet utvilad och full av energi från topp till tå. Underbar känsla!

Resan då, en helt underbar vcka har vi haft! Värme, trevligt sällskap, god mat, gott att dricka och underbar miljö... dte kan ju inte bli bättre. Vi har tagit dagen som den kommer, inga måsten och kolla på klockan... helt avslappnat och skönt.
Vi bodde på ett mysigt lägenhetshotell, lagom stort och enkelt inrett med det man behöver föratt klarar sig. Rent och snyggt och med härlig "balle" med utsikt över havet. Lovely!
Jag ahr levt som en prinsessa, blivit uppassad av mina älskade föräldrar och pojkvän hela veckan. Det knackades i dörren varje morgon då frukosten var serverad på "ballen", pappa och J turades om att gå och köpa nybakat bröd med smarriga pålägg, grönsaker, juice och yoghurt.
Stekt i solen har vi gjort, vissa dagar vid playan och nadra vid poolen. Ätit ljuvliga middagar har vi gjort och såklart så har det druckits goda drinkar och iskall öl...


Hotellet vi bodde på ligger ca en mil utanför Rhodos stad, alldeles lagom stor by där man kunde relaxa i lugn och ro utan en massa liv och rörelse, lagom helt enkelt. Sen har vi tagit oss in till staden då vi kännt för lite fart och fläkt! Det behöver man ibland!:-)

Jag är så otroligt tacksam över den här semstern som varit. Jag känner mig som en ny, frisk människa med massa nyladdad energi. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det här hade inte kunnat komma mer lämpligt!!! Jag var bra nära att stupa igen, på gränsen att rasa ihop... nu känns det mycket lättare och jag känner mig motiverad att fortsätta livets resa...!
Jag är mina föräldrar och Jocke evigt tacksam för att dom i smyg bokade den här resan till oss. Min födelsedagspresent var den bästa och jag kommer leva på det här läääänge, läääääääänge!
Det är inte ofta, tyvärr som man får chansen att umgås så tätt med sina föräldrar när man blivit vuxen... man borde göra det oftare. Veckan med min mamma o pappa har varit fantastisk. Dom är underbara, fantastiskt fina människor och mina idoler i livet. Det är dom som gjort mig till den jag är och jag är dom evigt tacksam att dom gett migi den fina uppväxt jag haft! 
Blir lite sentimental nu känner jag men det får man... Jag älskar mina föräldrar så det gör ont i hjärtat! <3
Att dom dessutom kommer så br överens med min stora kärlek gö ju allting ännu bättre. Min älskade J, han har tagit en stor bit av mitt hjärta och jag älskar honom så otroligt mycket!!! 

Underbart, fantastiskt och underbart igen!!! Det här är den bästa veckan på länge!


Laddad med ny energi och jag har semster må-ti och onsd... ska pressa i solen, hoppas verkligen mitt SÅR mellan brösten läker bara.... har tokbränt mig(som alltid eftersom jag är kass på att smörja in mig ordentligt) och fick spendera sista dagarna under parasoll, annars hade jag hamnat på sjukan tror jag:/
Har sen bara fyra dagar kvar att jobba innan jag går på ytterligare två veckors semster. Då ska vi till Borlänge på fotbollscup, ska bli hur kul som helst! Vår favvo Elias spelar och vi vuxna har hyrt ett stort jäkla hus som vi ska bo i en vecka. Fotboll i solen(håller vi tummaran för), god mat och dricka på kvällarna(har laddat pp barskåpet rejält nu) och allt detta i sällskap med några av dom bästa! 


Nej men hörrni, jag känner på mig att det här kommer bli en underbar sommar!!! <3

Nu ska jag surfa runt lite, läsa ikapp hos mina bloggisar och svara på mail som dimpt mer i mailboxen under veckan. Sen måste jag kolla igenom bilder från vår resa, älsklingen min laddar över dom nu och jag vill kolla igenom och minnas tillbaka till paradiset!

Måste kolla resebolagen, vill åka i höst igen!:-)


Bilde rkomemr sen hörrni....

Njut av livet, det går inte i repris!


 


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Tack för en mysig dag min bästa, det måste vi SNART göra om...puss

2010-07-05 @ 20:55:25
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Jennie

Superkul att ses igen! hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång. KRAM!!!

2010-07-05 @ 21:23:32
Postat av: Nina

Låter alldeles underbart vännen! ♥ Gud så härligt....



Kram ♥

2010-07-16 @ 09:58:43
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0