Slanger in ett snabbt inlagg...

Vi ar just nu i Grekland, Ixia som ar en by utanfor Rhodos stad.
Vi har det underbart, solen gassar och vi njuter for fulla muggar. Ater god mat, dricker gott och bara relaxar. Skulle kunna tanka mig att ha det sa har jamt! Utan problem! Hade man inte familj och underbara vanner hemma sa skulle man ju kunna stanna har!

Haromdagen hyrdes det bil, en cab som vi glassade om kring i och korde till Lindos. Dar spenderade vi eftermiddagen pa en varsin stolstol i urmysig liten vik med sandstrand. Hyrde en trampbat for att ta oss narmare bergen och for att njuta lite extra av det vackra vattnet.

Imorgon ar det dags att bege sig hemat igen. Jag ar sa tacksam over den har veckan som varit och jag kommer minnas den med gladje. Kanns som en nystart i livet med ny, fin energi.

Mer om resan far ni hora om nar vi ar hemma, och bilder i massor kommer!
Har aven klurat pa nya planer for framtiden nar jag varit har ,spannande va? :-)

Nu njuter vi vidare!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0