Onsdag

Ja herregud, idag har verkligen varit en riktig skitdag...
Är inte alls på topp, vet heller inte varför. Eller ja, vissa av orsakerna förstår jag väl men att det skulle bli så här pass finner jag ingen förklaring till. I hate it!!! Hatar när jag tappar kotrollen och bryter ihop, när jag inte kan styra mig själv. Det är helt sjukt!!!

Ledig har jag iallafall varit. Endel måsten har man ju alltid, har man en hund som byter päls så lovar jag att det behövs dammsugas X antal gånger i veckan. Hon måste byta päls med en stor jävla toklurvig björn... är hår ööööverallt och det driver mig till vansinne, big time.
Men, hon är ju värdens underbaraste så det är det ju värt ändå!
Hoppas hon slutar fälla snart bara innan matte hamnar på hispan, städmani är väl en psykisk sjukdom va va va va va???;-)
Nu svammlade jag iväg känner jag...haha
Har alltså hållt mig hemma idag och fixat och donat. Ska köra en traderasväng igen så har plockat ut lite grjer från garderoberna och fotat lite grann. Att det finns så mycket grejer i ens gömmor, borde ju ta slut nån gånng tycker man! Kan det ha med shoppingberoendet att göra kanske???!

Nu är vi hemma hos vänner och ska kolla film, "Year one". Hoppas den är bra, verkar så på det jag läst om den iallafall.
I vilket fall som helst så är jag omgiven av min älskling och goda vänner så den här pissdagen slutar iallafall bra.
Håller tummar och tår för att jag vaknar upp och mår bra imorgon när det är dags att jobba, palar inte en sån här dag till.


Tack för att ni finns och orkar med mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Sådär har vi det allihopa lite då och då... man tror att man är på väg att ballar ur totalt men det är sällan man gör det. man återhämtar sig rätt snabbt och så är man på banan igen!



Du med!!!



Hoppas du får en fin helg vännen!



KRAM KRAM och styrka till dig...

2010-01-08 @ 07:35:04
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0