Lördag kväll!

Har varit en helt klart hektisk vecka, mycket jobb, övertid, och annat viktigt och tiden har som vanligt inte räckt till så mycket annat.
Jag klagar inte, har haft en underbar vecka men nu ikväll känner jag mig rätt så sliten faktiskt. Går och dras med en jobbig förkylning som vägrar ge med sig, det blir man ju också lite slö av... hes och låter som jag hamnat i målbrottet;-) Hoppas det går över snart!!!

Som jag berättat tidigare så har jag även hunnit med två dagar på underbara Formex mässan, underbar är bara förnamnet på vad dagarna har erbjudit. Har beställt en massa varor som inom kort kommer anlända til jobbet, längtar och ser fram emot att få göra fint med allt det våriga, snygga!!! Kul är det också att ha det förtroendet att få styra lite över vad som köps in, ett tecken på att man gör ett bra jobb och det växer man av, välbehövligt nu när saker och ting kan kännas lite tufft efter att ha kommit tillbaka med noll självförtroende! Kul, jag ska alltså fortsätta kämpa, det lönar sig!!!



Nu ikväll har jag fixa och donat hemma, såg ut som ett ägng elefanter stövlat igenom lägenhetn så det krävdes ett ryck... Färidg nu så soffhörnet väntar och senare sängen, jobbdag imorgon igen så måste vara pigg och alert!!!

Have a nice evening!!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0