Jaha ja!!!

Ny vecka, nya tag!
Det har ju som sagt varit mycket på sistone och det kommer efter känner jag, Man tänker inte så mycket på det när man är inne i det, men när man sen slappnar av så kommer det... känner mig slut som människa, fast ändå med energi. Hm, konstig känsla som jag aldrig kännt förut. Det har alltid varit antingen eller men nu är det så delat...

Det saker och ting hela tiden nu, både positivt o negativt... vissa saker önskar man man kunde få slippa helt, medan andra gör mig så glad så jag skulle kunna spricka!!!:-) Tänk om det bara vore så hela tiden, va bra att skulle vara! Har lite att reda ut,,, hatar att gå runt och fundera på saker och leva i ovisshet! It drives me crazy!!! Har lärt mig att jag måste ta tag i saker o ting p åen gång, annars grubblar jag ihjäl mig. Grubbla, det är jag bra på!!! Å det tar på psyket...


Jaja, en dag i taget säger dom att man ska ta!!! Får köra på det och hoppas att våren kommer snart, brukar bli piggare då och fungera på ett annat, mycket lättare sätt!!!
From idag tar jag nya tag och ska bli ett bättre jag, en bättre flickvän , familjemedlem o vän och som sagt, fokusera framåt!!!

Nu till nåt annat!

Postorderfirmorna, ALLA postorderfirmor har så otroligt mycket snygga nyheter till våren! Jag vill ha, ALLT!!!
Ska klicka hem en del men kan inte bestämma mig för vad...så mycket jag vill ha, det blir dyrt att köpa allt(här snackar vi a lots of tusenlappar) så får bara välja några av allt det fina! Såklart!
Ska kika vidare nu o sen nanna kudden...

Imorgon är en ny dag!
Ta vara på den! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är redan bäst gumman <3

2010-01-26 @ 09:40:56
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är redan bäst gumman <3

2010-01-26 @ 09:42:19
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: jama

Det är lätt att bara KLICk CLICK...men sen kommer fakturan oxå :-( Men visst vill man ha allt nytt nu, såhär när julen är bortstädad. Fram med det ljusa fräscha.



Och det där med att må bra, ja det är ju a och o. Vi tjejer har det inte lätt med våran månads-cykel, upp o ned går det. Men underbart såklart när livet leker. :)



Önskar dig en trevlig helg.

Kram

2010-01-29 @ 18:54:19
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0