Hej på er!

Jaha, då var den lediga helgen förbi! Lugnt och skönt har va haft det, så otroligt välbehövligt både för kropp och själ. Middagen igår blev ju inställd men bokades snabbt om och vi begav oss hem till vänner, hämtmat , mys och film blev det. Man har tur som är omgiven av så fina nära och kära! Jag får en energikick av att umgås med bra människor!:-) Sovmorgon tog vi imorse, lääänge... det värsta när man sover länge är att jag blir stressad när jag väl går upp. Känner att jag måste hinna ta igen den tiden jag sovit bort, blir lite jobbigt må jag säga! Blev en sväng med dammsugarn och som vanligt några maskiner tvättade, jag hinner fan aldrig se botten på den där korgen. Det, är ett stressmoment!!! Nu ikväll blev det återigen hämtmat(imorgon är det måndag och nya nyttiga tag gäller, bannemig). Köpte med oss mat och hem till vänner igen, även ett stort paket till deras lille prins... jag älskar att ge bort saker, allra helst till småbarn som blir sååå glada så ögonen tindrar!:-) Det värmer i hjärtat det! Å så en bamsekram från den lille prinsen gör ju knappast saken sämre. Vi har ätit och fikat och pratat av oss en massa, tiden går fort när man har roligt och eftersom det är tidig uppgång som gäller imorgon så åkte vi hem tidigt. Nu sitter jag här med en hårinpackning i håre, myduschat i morgonrocken. Ska njuta av dom sista timamrna av söndagskvällen och sen är det sängen som gäller! Puss o Sov så Gott

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stort tack för idag, prinsen tjatar fortfarande om Alex :) Puss puss

2010-01-03 @ 20:53:35
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0