Hahahahahahahaha

Har precis fått mig ett gott skratt under en chat me min älskade syster!
Här kommer ett exempel på vad hon roar mig med:-)

Nathalie säger:

ska jag berätta nåt roligt?

Alexandra säger:

ja tack!

Nathalie säger:

vi hade ingen kattsand hemma häromdagen så jag var tvungen att göra rent iaf och lägga i en tidning för tissi hade lösbajs... då gick tjorven fram till lådan (den stod i hallen för att golvet var uppbrutet på toan)...

så luktade han och typ blä, här tänker inte jag skita... så gick han in till mig i vardagsrummet och tittade runt lite och gick och kikade in i kaminen... så backade han in, tog bakbena och hoppade typ in i kaminen...

sen satt han där en stund och tittade ut liksom... adde ba va gör han? jag ba nej men han sitter väl och tittar lite, men ta ut han för det är smutsigt där... då reste sig tjorven lite och klev ur kaminen... så hade han skitit där!!!!

hahahha!



Hon är underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0