Är det inte det ena,

så är det d andra!

Ja här ligger jag hemma, sjuk i feber. Muskelvärk från helvetet o sprängande huvudvärk, öron o hals värker som aldrig förr... Men, det går väl över snart så man ska inte klaga. Det finns odm som har det värre...

Men visst tycker mna väl lite synd om sig själv, det måste jag säga! Feber är väl bland det värsta... helt slut bli rman ju o borta i skallen. (mer än vanligt, om det är möjligt;-))

Blir hemma imorgon också, hoppas febern går över så jag kan jobba på torsdag. Har jättemycket att göra o blir tokstressad när jag inte kan vara på plats. Men som sagt, bra febern försvinner så få rman väl rycka upp sig och traska iväg, förkylningen kan man ju få dras me hur länge som helst så här års så det kan manju inte vänta på o bli av me!!!



Saknar min älskling som jobbar gör jag också, ska nog ringa o prata av mig lite...
Sen kolla en "Johan Falk" film igen... njuta lite av " Frank Wagner", så jävla bra!!!
Sovit i stort sett hela dagen så dröjer nog ett par timmar innan jag kan somna, kanske jag hinner med två filmer här i min ensamhet!
Hörs sen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0