<3

Fredag! Jbbdagen är slut och denna vecka blev en riktig kortvecka, jag klagar inte.
Jag är påväg att bli helt pigg, klagar inte över det heller. Detta betyder att jag förhoppningsvis har energi till att ha en underbar helg. Jag ska njuta av varje sekund tillsammans med min älskling, ja det ska jag!!!

Nu har vi ätit god fredgasmiddag hos mina föräldrar, dom åker till spanien imorgon så vi ska agera taxi imorgon bitti. Är så glad för deras skull, att dom ska få spendera en ljuvlig vecka tillsammans under solens underbara strålar!
Jag kan också meddela att jag är en smula avundsjuk, vill också åka iväg....

NU blire en kopp kaffe innan vi beger oss till våra vänner för filmtittande! Det mina vänner, är jag också glad över... Glad över att jag harså många, fina människor i mitt liv! Tack!!!

Ha nu en underbar helg hörrni!!! Njuuuut!!!


Kommentarer
Postat av: Fru P

Åh! Njuuuut av helgen nu vännen!

2010-01-15 @ 22:40:38
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fru P: Det ska jag göra!!! Detsamma till dig hjärtat!

2010-01-15 @ 23:34:28
Postat av: Nina

Åh vad härligt med utlandet, en annan som har 100 ungar kan nog se sig ärslet efter en utlandsresa inom det närmaste. Jag måste börja dra in stålar till hushållet först! ;)



Hoppas du haft en fin helg hjärtat!



Puss & kram

2010-01-17 @ 11:10:40
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0