Veckan har rusat iväg...

Så är det fredag igen!

Den här veckan har varit en blandning av mycket... Glädje, lycka, konflikter och ovisshet.
I det stora hela, en mycket bra vecka men självklart kan det ju aldrig få vara helt bra... varför kan man undra?!

Nu lämnar jag denna veckas händelser bakom mig, tänker inte gå på detaljer om vad som hänt utan bara berätta att jag nu börjar ett nytt kapitel i livet.
Det kapitel när jag ska sluta vara så ini helvetes jävla dumsnäll, sluta bry miog om saker jag ändå i9nte tjänar något på och viktigast av allt, saker som får mig att må dåligt. Där hade vi den allra viktigaste detljen som kanske får mig att orka me...

Om en vecka är det ju födelsedag här i familjen, fröken själv fyller år och har bjudit till kalas. Mat ska det bjudas på och gott att dricka till det så klart!
Sitter här och klurar ut lite goda recept, det lutar åt en liten buffé med gott och blandat. Sånt tycker jag om, då kan man nästan vara säker på att det finns något som passar alla!:-)
Problemet är bara vilka man ska bjuda, finns en del konflikter folk i mellan i vår släkt och det gör en kluven. NU har jag iaf bestämt mig för att bjuda dom JAG känner för bland släkt och vänner, den som inte behagar komma pga någon annan som kommer, ja dennes val att inte dyka upp! Nu är vi vuxna och ska väl för f-n kunna umgås i samma rum... dagisfasoner kan vi läman bakom oss tycker jag!;-)

Värst vad jag fick upp ångan i humöret känner jag, kanske är det dags att runda av innan jag gör något dumt;-)

Hällde upp ett glas vin gjorde jag för en stund sen, luktade rävgift. Tror bestämt den hade hunnit jäst sen förra helgen. Tvi!!!
Ner i slasken och resten av kvällen består av kaffe och mys i soffan för min del.
Jobb imorgon så då måste jag vara pigg och alert:-)

Puss på er och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kommer!!!!!!! fast på söndagen då men alltid något. Vad önskar sig fröken då??? puss

2010-02-20 @ 08:54:25
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0