Tisdag, ledig dag!

Underbart att inte behöva vakna upp till en skrålande mobilväckarklocka imorse.
Tog mig en rejäl sovmorgon, hur underbart är inte dte när man är trött?!

Satt uppe bra länge igårkväll, eller ja långt in på nattkröken. Det är så skönt att sitta och uglla i soffhörnet, laptopen i knät och tv:n på i bakgrunden. Veta att man inte har någon tid att passa morgonen efter och bara njuta...
Fick nå ryck igår igen och la ut en massa annonser på Tradera. Var ett bra tag sen, tappade lusten lite förut men nu kom den smygandes tillbaka.
Får se hur auktionerna går... nånting får man väl för krafset man har inslängt i garderoberna och om inte annat så blir där mer plats för vårens nyheter istället:-)

J och jag har varit och storhandlat, lämnat bilen på service. Igen, eftersom dom inte kollade allt dom skulle förra gången den var inne... grrrr...slarvpellar;-)
Men nu är den genom kollad ordentligt, det är väl huvudsaken iaf!
En lunch på god restaurang blev det också. köttfärsslimpa, råstekt potatis, gräddsås och spklart lingonsylt och inlagd gurka. Härlig husmanskost med andra ord!
Är annars trött på köpmat, blir alltför ofta att jag inte har matlåda med mig om dagarna på jobbet... ica ligger ju nästgårds så blir för det mesta en caesarsallad med deras egengjorda kycklingspett.
En iofs ganska nyttig måltid men jag har hellre en hemlagad matlåda med mig om dagarna.
Bättring på det from idag!!!

Har hunnit med en hel del idag, kan alltså med gott samvete slå mig ner i soffan ikväll!
Lagom seg i kroppen!

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0