Lördag kväll!

Lite sliten efter jobbdagen, trots att jag bara jobbade ett sex-timmars pass.
Mycket folk som trotsade snöovädret och besökte butiken, kul när det rör på sig så klart. Tiden går så mycket fortare också!

Nu ikväll har det ätits tacos och kollat Os... som alla andra dagar dom här os-veckorna. HAr aldrig intresserat mig särskilt för det förut men nu finner jag det ganska så spännande faktiskt! Till sambons stora glädje eftrsom han då slipper höra gnäll när det visas sport på vår tv;-) Sen måste jag väl erkänna att jag gärna sitetr vid datorn med sporten på tv:n i bakgrunden, så en "sitter klistrad framför tv:n sportgalning" är jag inte ännu iaf! Men intresserad, ja!

Men hörrni, det här vintervädret vi har!!!
Shit alltså, det finns verkligen ingen hejd på snöandet...
Jag älsakr ju snön, underbart när det är vitt och fint ute. När det knarrar under skorna när man går och andas in den friska luften.
Men, (det finns alltid ett men;-)) Nu har det väl gått lite långt iaf!
Tänk när all den här snön börjar smälta... herregud vilka översvämningar och inte för att inte tala om vattenskador som komemr ske.
Jag måste säga att jag är lite oroad för det nylagda taket på J:s tak... hoppas för guds skull att det står emot snön så som byggarna lovat efetr att bygget blev försenat och takpannorna inte hanns med att läggas på! Oooops annars!!!

Fullt av artiklar på Aftonbladet idag... alla har inte haft tur med vädret kan man säga!


Taket till Valldahallen i Kungsbacka störtade samman. Klicka

Taket till Valldahallen brakade in, en av flera skador som skett det senaste dygnet...
HUA!!!

Nu fortsätter jag mysa i soffan, med tända ljus och njuter av värmen i vårt hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0