Ibland blir det bara fel...:-)

Jag skickade ett mail till vår hyresvärd igår!

Hej!
 
Är i stort behov av att hyra parkeringsplats.
Hör gärna av er om detta är möjligt!
 
Mvh.
Boende på -------- --
Alexandra --------

Imorse fick vi svar:

Hej

 

Jag har lagt upp Fredrik i parkeringskön igen och ska kolla snarast om det finns något ledigt, då ni redan har en parkering så måste jag kolla med de som har längre kötid på parkeringarna och se om de vill ha en. Finns det möjlighet för er att hyra en parkering till så kommer jag ta kontakt med er.

 

Mvh


Nu undrar jag, "Who the fuck is Fredrik?:-)

Detta lilla missförstånd reddes ut o nu håller vi tummarna för att det finns ledig parkeringsplats.
Fanns ingen när vi flyttade in men eftersom det funnits andra gratisparkeringar har ju det faktisk inte varit något problem, förens igår då en stor jävla parkeringsförbudsskylt smällts up där vi brukar stå!!!
Tack för den!!!





Kommentarer
Postat av: Fru P

Iiiiiinigt är ordet :-(

2010-02-05 @ 12:43:57
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0