Godmorgon måndag!

Vilken underbar morgon!!! Solen, skiner, fåglarna kvittar och jag har sovit som en stock hela natten och vaknat utvilad!

Eller inte...
Snön och kylan gör mig ingenting men snälls gode gud, låt mig sova... Är trött som en gris!!!
Men, jag ska jobba idag och jag ser fram emot det! Ska ställa in min positiva inställning i hjärnan så ska jag väl ta mig igenom den här dagen också:-)

Slutar tidigt idag, eller ja... fem. Är tidigt för mig! Då blir det träning, solning och sen bege sig på berget av ren tvätt som jag faktiskt skitit i med flite under helgen som varit.

En hektiskt dag har jag framför mig, men vad gör det? Jag älskar mitt jobb så är bara att kavla upp armarna och sätta fart!:-)

Hopaps ni alla haft en lika avslappnande, lugn helg som vi haft! Visst går den för fort som alltid men snart är den här igen!:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och du göt ditt jobb superbra, vilken fin blomma du fixade :)

2010-02-15 @ 21:51:22
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0