En dag som inte blev som den borde!

Ja den här dagen började inte alls som den skulle ha gjort, eller egentligen har väl gårdagen inte ens fått ett slut med tanke på att det blev noll timmars sömn för mig inatt.
Blev till at sjukskriva sig, det gör ont i mig att behöva göra det... jag vill så gärna vara på plats och göra det jag ska men vet att det helt enkelt inte hade funkat, inte i det här tillståndet som är!

Det där pockandet fortsätter och jag kan liksom inte komma till ro... ett glädjande, värmande mail fick jag iaf imorse. Svar på några av mina funderingar och kanske några av dom viktigaste i den här röran som är i huvudet just nu. Ett steg i rätt riktigt och vi går mot ljusare tider, igen!
Nu gäller det bara att kunna samla sig, ordentligt. Kroppen funkar ju inte utan sömn så där är en viktig detalj för att komma tillbaka.
Vila är vad dagen idag kommer betå av, försöka sluta ögonen och komma till ro.

Gode gud, ge mig krafterna tillbaka nu och låt mig komma ur det här innan det eskalerar och går för långt igen... fixar det inte. Det känns iaf som jag är på rätt väg och kanske inte borde oroa mig. Det gör inte saken bättre och känner så väl igen symtomen och vet att det brukar gå över när det inte gått längre än så här...
även fast det är nog så jävligt nu!

Hoppas, hoppas, hoppas!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0