Direkt från hjärtat!

Ljusglimtar,

att komma hem efter en lång dag, få en god blöt puss och ett "jag har saknat dig" av den man älskar mest av allt!

att ha vänner runt omkring en, riktiga vänner som finns där i vått och torrt!

att folk i min omgivning, familj och vänner är friska och lever gott!

att jag har möjligheter i livet, ett ifnt hem, mat på bordet, ett jobb jag älskar och möjlighet att unna mig saker!

att lurvtussen kommer och viftar på svansen och möter mig i dörren, glad att matte kommer hem!

att med gott samvete gå hem från jobbet, för man vet att man har gjort ett bra jobb.



Just nu kan listan göras lång, försöker med positivt tänkande nuföritden, för att komma framåt i tankarna. Det gör det lätt när man har är omgiven av så mycket fint! <3


Kommentarer
Postat av: ulrica

Det är helt rätt väg att gå, att skriva ner och fundera på de positiva sakerna i din omgivning för visst finns det ljusglimtar, även om vi rent generellt är dåliga på att uppmärkssamma dom!



Även om vi inte känner varandra så jättebra, så tycker jag att du och J verkar vara jättegulliga människor så jag är fullkomligt övertygad om att ni är mer än omtyckta av många!



Jag mår tyvärr inte direkt toppenfint just nu heller, så även jag skriver positiva listor i huvudet hela tiden :).



Kram på dig

Ulrica

2010-02-09 @ 13:48:29
URL: http://ulrica.org
Postat av: Alexandra

Tack Ulrica!



Ta hand om dig, du ska se att du kommer må bra tids nog! Alla har vi våra upp oc nedgångar i livet... tyvärr.



Kram!

2010-02-09 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0