Alla <3-ans dag!

Godmorgon söndag och trevlig alla hjärtans dag säger jag!

Uppe med tuppen för en långpromenad, bestämde mig för det igår och det vackra vädret jag vaknade upp till gjorde mig ännu mer motiverad. Här skiner solen och det är helt blått på himlen! Underbart!


Jaha, alla hjärtans dag.
Jag vill ta tillfället att än en gång tacka er alla, nära och kära som finns i mitt liv. Som ger mig värme och kärlek, harmoni och lycka.  Som stöttar mig genom allt livet har att erbjuda, gott och ont. Ni som ger mitt liv en mening!
Till er Vänner som man vet finns i vått och torrt.
Min underbara familj som jag älskar av hela mitt hjärta.
Min underbara J som tagit mitt hjärta med storm. Jag hade gett upp hoppet om kärleken och då stog du där, tack min Älskling för allt fint du gör för mig. För att du är den du är och gör mig till den jag är, lycklig med dig! <3 NU och för alltid!

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag allihopa!!! <3


Säg det med rosor, 7 röda rosor. Jag Älskar Dig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0