Snart är det jul...

och det var typ evigheter sen jag senast uppfaterade här inne. Jag tänker inte skriva att tiden går alldeles för fort, det vet ni redan och dom flesta är nog beredda att hålla med.

Jag befinner mig i något sorts vägskäl i livet, vet varken ut eller in gällande det mesta och det tar på krafterna att gå omkring med tusen tankar i huvuvet. Ibland skulle jag vilja ha en on/off knapp, som stängde av tabkar och känslor för en stund. Tänk va skönt att sova en hel natt utan att grubbla över allt och ingenting... Det önskar jag mig i julklapp!!!

Ja julklappar ja, det har jag shoppat massor av.  Det är inte en nyhet att jag älskar shopping så egentligen inget konstigt med allt paketshoppande som blivit!
Igår kväll satt jag länge, länge på golvet och slog in paket... sippade på en mugg med glögg och bara mös i skenet av tända ljus. Det var lite av min egen stund och faktiskt så njöt jag och kunde för en stund koppla av lite...
Imorse däremot, klockan ringde tidigt som faan och det var till att bege sig till jobbet och fortsätta röja bland tomtar och troll. Folk handlar som galningar i år och även fast det tar mycket energi så älskar jag att se att min avdelning går åt rätt håll. Kanske man ska våga ge sig in i den där löneförhandlingen och förhoppningsvis hoppa upp ett par steg penningmässigt. JA, det ska jag nog göra!!!

Bla, bla, bla... ett inlägg iaf, om det är så intressant det vet jag inte men nu vet ni att jag lever iaf!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: jama

Hejje!



Skäms att jag är så dålig på att kika in här o kommentera. Hinner knappt med mig egen blogg heller. Ibland tänker jag att jag kanske borde sluta...men näe...behöver nåt att "skriva av mig" på! Sen är det himla kul att titta tillbaka i tiden o se hur det var...man glömmer ju som sagt, när tiden går så satans fort.



Hoppas vad du nu än går o grubblar på, att du kommer fram till ngt som får DIG att må bra.



Hade tänkt ta en tur till OneBuing nästa vecka, men det är tveksamt om jag hinner...kanske kikar in på ditt jobb isf, då jag har lite som ett MÅSTE att kolla runt där då o då :)



Ha en fin lördagkväll!

KRAM

A

2010-12-18 @ 18:58:28
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0