Vardag igen!

Påskhelgen är förbi och vi har vardag igen. Ledig igår så det gör ju att den här jobbveckan blir kort, bara fyra dagar och sen ledig helg. Det ska bli underbart skönt, känner mig lite sliten faktiskt. Det var slitsamma påskdagar på jobbet ochdet kommer efter, känner mig matti kroppen och har sovit dåligt dom senaste nätterna så det är ju också en bidragande orsak till att känna sig orkeslös.

Men, men... det är bara att ta tag i dagen och göra sitt bästa. Jag har pallar med nyhemkomna varor som står och väntar på mig. Underbart fina artiklar som längtar efter att få plockas upp;-) Det är en sporre iaf, jag vet att det kommer göra ett lyft på avdelningen nu till våren och sånt blir jag glad av!:-)

Dags att platta håret nu, blir snart upphämtad av en kär kollega. Det är lyx det!
Ikväll blir jag hämtad av darlingen min, vi ska bege oss till Tärnsjö där  morfar min bor. Ska ha en trevlig kväll och kommer inte hem förens sent ikväll.

Önskar er alla en trevlig tisdag!:-)
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad nyfiken jag blir... måste besöka ditt jobb hör jag! :)



Hoppas kvällen var trevlig hos morfar. KRAM och ha en fin vecka!

2010-04-07 @ 06:37:45
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0