Tradera!

Går ett tag mellan varven men nu har jag kommit in i ett tradera-race igen.
Tyvärr lägger jag inte ut annonser just nu, säger tyvärr för borde verkligen fortsätta rensa ur garderoberna med tanke på att det i stort sett hela tiden fylls på med nya plagg:-9 Det är en hobby jag har, haha!

Har precis vunnit, varför säger man vunnit när man ju betalar för grejerna?! Men det låter ju bra iaf!
Jag har alltså precis vunnit en svart diskmedelspump. Helt ny, 39kronor. Som hittad! Är ju nästan en vinst!:-)
Har även bud ligger på lite andra grjer. Bla. en Jeanskjol, en Esprit som är ett av mina favvomärken. Är ingen märkesnörd men Esprit har schysta grejer till ainte alltför hutlösa priser!

Nu väntar jag på paket som troligtvis ramlar in i veckan! Det är kul det!:-)

Fin svart pump för diskmedel *shabby chic*

Mitt senaste fynd!:-)
Bild lånad från Tradera!

Kommentarer
Postat av: jama

Jag var oxå besatt av Tradera ett tag. När min minsting var bebis så köpte jag en del barnkläder där. Eftersom jag hade en pojke redan så ville jag ha liiite mer flickiga bebiskläder, o inte bara ärva pojkkläder. Så då fick det bli Tradera. Billigt o bra, o framför allt i bra skick!



Tack för kommentar hos mig. Ja jag är kanonnöjd med badrummer faktiskt. Har fått det som jag vill ha det. Ganska mkt budget (ikea-kommod, och högskåp bla) Men blandar man det med lite kvalité så blir det en bra (o ekonomisk) kombo. Har dille på ljust rosa just nu. Kul att du gillar det!



Ha en härlig dag i solen.

kram

2010-04-08 @ 11:17:41
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0