Påsken!

Den här påsken har bara sagt swosch!!!
Redan påsddagen idag och inte har det blivit mycket till firande i det här huset efetrsom att vi jobbar båda två.
Vi har iaf hunnit med påskmiddag hos mina föräldrar i fredagskväll, god mat och trevligt sällskap hanns med efetr att jag gått av mitt pass och innan Jocke klev på sitt. Det gäller att pussla med tiderna för att hinna göra det man vill hinna med:-)

Imorse vaknade jag innan väckarklockan, det hör inte till vanligheterna i dethär huset men jag klev snällt upp. Tog chansen att hinna med lite måsten i hemmet, duscha och göra mig iordning och nu väntar jag på kaffepannan. En kopp kaffe får det bli innan det är dags att bege sig till arbetet för Påskens sista arbetspass, imorgon är jag ledig och ska njuta av det rejält!

Har varit hektiska dagar på jobbet men så kul när det rör på sig. Folk är överlag lite gladare sådana här dagar och det uppskattas av oss i personalen och ger en lite mer energi att orka med resten!;-)

NU doftar det kaffe här och jag är så sugen påd et ås jag avrundar här och ska faktiskt sätta mig på balkongen och dricka upp! Härligt, hoppas nu att våren är påväg på riktigt!!!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: ulrica

Härligt med våren :)

Jag såg dig som hastigast i butiken på påskafton, men du hade kunder så jag ville inte störa!



Kram

2010-04-05 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0