Lite pic´s från vår resa till Sälen-2010

Bjussar på några bilder från vår underbara sälenresa tillsammans med delar ur J:s familj. Fyra dagar avkoppling i trevligt sällskap, lite skidåkning och party:-) Härligt!!!

 

Jag själv i egen hög person "Alexandra, byxsspräckarn, bambi på hala skidor måste ramla annars är det inte riktig skidåkning");-)
Spräckte brallorna i första åket så fick låna ett par av snälla svägerskan.



En del av the gang! Påväg till lunch och en öl vid backen.



Viiiin, såklart! Å kaffe me Kahlua, namnaminamnam.


Relax-time efetr skidåkning, väntar på att bastun ska bli varm och middagen färdiglagad!. Underbart!!!






Snygga Svägerskan flirtar i lurvigt pannband vi fick då vi köpte Minttu shot!!! Har ni provat den nya med lakrits smak? Uuuuunderbart god!!!


Med mitt lurviga pannband på Afterski med stort A!!! Niiice,Efter en eftermiddag i backen o jäklar så kul vi hade!:-)

Tack för underbara dagar!!! <3

Det var det flr den här gången. Kanske blir det mer bilde r när jag hittat den förbannad kebeln till mobilen som ALLTID har en tendens att försvinna. Grrrr!!!




Kommentarer
Postat av: Nina

Ååååhhh.. jag älskar verkligen SÄLEN! Där finns allt man vill ha. Underbara bilder, blir nästan sugen på sn ö igen!:) KRAM

2010-05-04 @ 19:35:38
URL: http://niiinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0