Helgen som gått...

Ja den här helgen försvann ju iväg i rasande fart och allt har verkligen gått i ett, läskigt. Ja hinner fanimig inte me alls på något sätt...

Kräftis på jobbet i lördags, trevligt! Vi har ju fått en hel del nya tjejer som passar klockrent in i gänget. Vissa av dom med underbat humor så kan ju inte bli annat än lyckat med dom på plats. Det lektes lekar, det hör verkligen inte till vanligheterna på våra träffas vill jag lova men nån gång ska väl vara den första, helt okej när det bara är vi från vår butik dör man kan bjuda på sig själv utan att skämmas! Träffas vi hela firman, då vi kommer upp till en kanske 50-60 anställda, då har jag verklign ingen som helst lust att leka så tack gode gud att det inte kommer på tal då! Det där med leka på fest är verkligen inte min grej.... kanske om det är nån lek i lag men inte stå där själv och hoppa säck eller något sånt förnedrande... usch och fy säger jag! Det finns annat att roa sig med en helgdag!:-)
Ja i vilket fall hade vi en lyckad kväll som slutade relativt tidigt så jag var inte ens bakis trots glas av vin, öl o coder... provade också ett nytt mousserande rosévin, slank ner kan jag lova och ska definitivt köpas hem igen! Smarrismarr!!!;-)

Jag hade en jobbarkompis på lite förferre här hemma innan vi begav oss iväg. Supermysigt och vi funkar så klockrent ihop, är vi som har ansvaret på avdelningen där jag håller till... Vi kom in på hur mycket vi båda uppskattar att vi får jobba tillsammans och hur mycket det betyder för oss båda. Jag kan ärligt säga att jag nog inte hade fixat att komma tillbaka om jag inte haft denna människas stöd, betyder obeskrivligt mycket och jag vet inte hur jag ska kunna återgälda allt fint hon gör för mig. Tack Å för att du är den du är, du har ett hjärta av guld!

Helgen har sen rullat på i en rasande fart, som alltid nu förtiden ju... Jag hade planerat att jobba måndag men ändrade det då jag inte känner mig särskilt stabil för tillfället... Vet inte riktigt varför men ostabil är jag och vill inte riskera att gå så till jobbet så här i början, risken finns ju att jag kommer koppla käsnlorna tilll arbetet och det kan sluta illa. NEJ, säger vi om det och jag samlar nya krafter till tisdag istället då mängder av  varor står färdigmärkta för uppskyltning!:-)

Nu ska jag förska somna om... alldeles för tidigt att vara uppe nu men vad gör man när man inte kan somna om efetr att man varit uppe och slagit en drill?! ;-)

Hoppas ni alla sover gott i era sängar o att ni haft en lovely helg!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0