Tiden springer iväg...

Oj, oj...ä rju flera dagar sen jag uppdaterade sist!

Har jobbat på i dagarna två. Långpass både tisdag o onsdag och det gick super duper, trött som en -jag vet inte vad men det är det värt. Ledig hela helgen nu så jag ska se till att hinna med att vila upp mig inför kommande arbetsvecka då jag ökar upp till ännu fler timmar, 20 för att vara exakt. Klurar lite på hur jag ska planera dom så det återstår att se vad jag kommer fram till.

Igår kväll var vi iväg på bilbingo igen, ja jag erkänner, vi är fast i pensionärsträsket!;-) MEN, måste försvara oss där! Vi vinner ju, ofta så det är mycket det som lockar. Lite extra klirr i kassan är liksom aldrig fel!:-)
Vinst igår också, J vann hela två gånger. Inget för mig men vad gör väl det när man har en sambo som drar in stålar?!:-)

När vi kom hem fick vi nå ryck och packade in oss i bilen igen, drog iväg till huset och började spika gipsskivor och isolera... Klockan tolv var vi väl där och inte förens fem gav vi upp. ( okej, jag erkänner igen. jag la mig på soffan sista timmen, då var mina krafter slut) J jobbade på som en galning så nu är väggen in till det som ska bli tvättstuga/pannrum färdigt! Rörmokar´n, du är välkommen att fixa resten helt enkelt!

Idag då? Ja lite sliten har man ju varit efter nattens bravader, en sovmorgon fick det bli men sen har jag varit seg och matt i kroppen. Små fixat lite här hemma och ska väl snart inta köket och fixa enchiladas till middag innan J ska iväg och jobba. :-(, det är så jävla tråkigt när helgpassen kommer, fy faaan rent ut sagt va jag önskar vi fick slippa dom helt!
Men, nu är det som det är och istälelt får vi njuta av timmarna innan han sticker iväg.

Jag önskar er alla en underbar fredagskväll!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0