Roast på Berns!!!

 



Har precis kollar in programmet "Roast på Berns" på femman. Kvällens gäst var Pernilla Wahlgren o med tanke på att jag läser hennes blogg och börjar tycka bra om henne så var jag tvungen att kolla. Visst är det konstigt, man läser nåns blogg och det känns som man känner personen. Jag har tidigare tyckts lite si och så om familjen Wahlgren, att dom är md överallt och att det hela blir en aningens överdrivet vad odm än är med i men efter att börja ha läst bloggen har jag ändrat uppfattning och Pernilla lever ju trots sitt kändisskap och det arbetet hon har ett relativt normalt svenssonliv som oss andra. Självklart lite mer exlusivt men det gör det hela mer intressant att läsa om och vem skulle inte vilja bo ett drömhus och kunna shoppa och resa som kändisarna gör liksom...;-)

Programmet var ju iallfall helt okej, dom kan ju verkligen roa våra svenska komiker, vissa mer än andra! Personligen tycker jag väl att det blir lite väl rätt ibland, påhopp som heter duga liksom men det hör väl programmet till och man får väl försöka se det roliga i det hela...
Kul att kändisarna ställer upp och är med i programmet iaf, tycker det visar att man är ganska så säker i sig själv och står för sina handlingar när man vågar bli roastad!:-)



Kommentarer
Postat av: jama

Jag läser oxå hennes blogg o känner mig lite som hennes polare ;) Ha ha ha. Nä men helt klart har jag väl oxå tyckt att hon är lite speciell, och jag har liiiiiiite svårt för hennes fnitter. Men över lag tycker jag hon är vettig och det är kul att följa hennes lite mer glamourösa mamma-liv ;)



Sen var jag helt besatt av Magdalena Graafs blogg så jag är lite ledsen att hon slutat blogga.



Missade det där programmet. Fan missade en helt del igår, skulle även ha sett de där svenska hemmafruarna i USA. TV:n åkte aldrig på igår kväll.



Ha de gött! (nu måste jag jobba, lunchen slut)

2009-09-15 @ 13:08:45
URL: http://jama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0