Om tiden ändå räckte till...

... Ja till allt det man vill och borde göra!

Har en massa saker jag borde göra mensom verkligen inte hinns med, man stressar fram och tillbaka för at försöka hinna men det lsutar ändå med att man går och lägger sig med det dåliga samvetet för att dagen rullade på för fort igen!
Konstigt det där, jag menar jag har ju ännu inte gått upp på heltid på jobbet så borde ju  ha hur mycket tid som helst över...

Vi har födelsedagar att fira i efterskott som vi inte hunnit med av olika orsaker, vi har hur mycket som helst som behövs göras i hemmet, vi har ett hus som är under uppbyggnad, det är jobb, det är måsten, det är ansvar... hela tiden!!! Va elss man blir ibland alltså, och vad less jag blir på mig själv som tar på mig så mycket när jag egentligen vet att jag inte har TID!!!
Skärpning igen då!!! Mycket sånt nu...

Idag då, fredag! Ledig helg... eller ja, ledig och ledig men inget jobb för J och inte heller för mig ju. Vi har en hel del måsten som sagt men jag hoppas ändå på att få hinna med att njuta och försöka slappna av och rå om varandra. Lätt att glömma bort sig själv och sin partner när man är inne i en sån här ond cirkel av måsten. Man liksom vet att man alltid finns där för varandra så man tar varandra för gvet på nåt konstigt sätt... Visst är det bra att man känner att kärleken är stark och klarar det mesta och att man är säker på sin partner, det gör mig trygg men jag värdesätter ändå tiden vi har tillsammans obeskrivligt mycket<3

Imorgonkväll ska jag på Kräftis, första för iår faktiskt...Vi ska träffas på jobbet allihopa, hoppas det blir trevligt!:-)

Nu, mina vänner ska jag promenera med vovven. Jag ska trotsa mina enorma skavsår jag fick från träningsskorna härom dagen... önska mig lycka till för fan va ont dom gör!!!

Puss på er och njut av fredagen, snart är det helg!!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0