Myspys i soffan!!!

Efter en lång dag i ensamhet så har jag äntligen sällskap av min älskling och hans bror igen, Skönt!
Nu njuter vi lördagskväll med mys framför tv:n, nötter o vindruvor får bli det jag smaskar på. Är för en gångs skull inte ett dugg sötsugen och det tackar jag för;-)

Imorgon är det alltså loppistajm igen... har prismärkt grejer nu ikväll och packat om det jag haft med förut. En del grejer fick hamna i sopsäcken direkt, allt skit går faktiskt inte att sälja även fast mycket som sålts förvånar mig! :-) Smaken är som baken och Tackar för det gör man ju, extra pengar är ju liksom aldrig fel!
Måste boka in en loppisdag till inom kort, har hur mycket kläder som helst som säkerligen kan säljas. Denna gång var alla klädställningar upptagna så det får vänta... Det betyder alltså att jag har en garderobsrensning att se fram emot, not. Inte länge sen jag rensade men fortfarande finns hur mycket kläder som helst kvar.

Ändå har man aldrig något att sätta på sig?! Konstigt, kvinnligt fenomen det där!!!

Nu ska jag sluta svammla och fortsätta mysa innan jag kryper ner i bingen!
Natti Natti!<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också sälja på loppis!!!

2009-09-27 @ 21:05:12
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0