Jobb...

Idag var det jobbdags igen då... eller ja, gå dit och göra mina fjuttiga timmar.Ja så känns det nu, alldeles för korta dagar och jag hinner ingenting av det jag egenligen borde göra. MEN!!! Det är det jag måste öva på, att allt inte kan ske i en handvänding utan får ta den tid det tar, guuuud va svårt det är att lära sig det!!!
Imorgon blir det iaf ett långpass har jag bestämt mig för, ska prova iaf. Går det inte så är det ju bara att gå hem efter halva dagen... det kallas förmåner enligt vissa andra kloka förstår att det är så det funkar!

Den svenska avundsjukan visar sig på alla sätt och vis, men vill man tro att det är förmåner jag har så tro det. Huvudsaken är ju egentligen att man vet själv hur saker och ting ligger till men fan va irriterad jag bli på folk alltså. Sköt dig själv och skit i andra...
Hade hellre kunnat gå på ett fast heltidsschema fullt ut med min normala lön iställer för att hatta med timmar hit och dit för att jag ibland mår dåligt och dessutom gå på sjuklön.
Önskar vi kunde byta så får ni se hur jäkla kul det är, eller inte!!! Få se om ni fortfarande ser mitt schema som förmån???
Att man aldrig slutar förvånas över folk alltså... Eller att folk aldrig slutar upp med sina idiot-grejer kanske man ska säga!!!

Ja i vilket fall så går det bra för mig på jobbet! Jag kämpar på och jag gör det tamigfan bra!:-) Fick beröm senast idag och det värmer ända in i hjärteroten ska ni veta! Kul att få höra att man varit efterlängtad och att man trots så några timmar faktiskt hinner få saker och ting gjorda.
Mer än  vad vissa får gjort på flera dagar faktiskt... lite irriterad igen som ni kanske märker men det är faktiskt dagens sanning!;-)
Skulle vilja hitta nån kurs i att lära sig slå dövörat till och inte bry sig! Var hittar man en sån, tro?;-)

Ikväll blire fotboll, idol och kaffe hos vänner!:-) Det mina vänner, värmer också in i hjärteroten och är guld värt! Vad gjorde man utan sin familj, sin älskade och sina vänner?! Hemska tanke!!!

PUSS!!! Återkommer när jag är på bättre humör;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är stolt över dig!

2009-09-09 @ 18:13:58
Postat av: Johanna

Hmm är det den jag tror som sagt det ska jag slå henne ;-) nä men skämt och sido hur i h-te är en sån människa funtad egentligen??? De ska ta det som en förmån att du är där istället!!! Nä nu måste du snart komma hit, det hör jag det så jag kan peppa dig lite igen, alldeles för länge sen nu... puss

2009-09-09 @ 19:31:12
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Emelie

men gumman.. vi vet att du är grym på de du gör med alla blommor..!!! du ska inte ens behöva få beröm för att förstå de..!!! :) hoppas de går bra för dig nu..!! sa ju att de skulle gå bättre och bättre.. :D sååå glad för din skull..! <3

2009-09-10 @ 17:22:44
URL: http://emionaventyr.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack alal gulliga!!!<3

Emelie, jobbar ite me blommor längre... nu är det möbler o interiör som gäller:-) mnn tack ändå såklart!!!

2009-09-10 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0