Godförmiddag på er!

Har precis kommit hem från ett träningspass på gymet, jäklaskönt att komma igång så här tidigt faktiskt.
Idag har jag bestämt mig för en nystart, ja med allt som har med träning och min hälsa att göra. Fokus träning och bra mat... jag behöver det verkligen om jag ska må riktigt bra!
Har varit mycket fokus på jobb och annat senaste tiden så jag har på något sätt lagt mig själv och mina behov åt sidan... ÅNgest över det!
Men...
Man kan inte ändra det som varit så istället får jag ta nya tag och köra hårt igen! Jag är taggad, till tusen!

Ska snart bege oss till huset för spackling av den nybygggda väggen och lite annat fix, det finns att GÖRA där så bara att sätta igång när man är ledig.
Jobbar inte förens på onsdag så nu jäklar ska det hända grejer, nu när tiden för en gångs skull finns! *peppar, peppar*!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fru P

Weeee! Härligt att du är så taggad. Det är då det kommer funka! Man måste vara supertaggad för att komma igång... på riktigt.



Det finns inget bättre än att starta dagen med träning eller långpromenad. Bra där!



You go girl!

2009-09-23 @ 12:34:22
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med Pendlis!! KÖR HÅRT bruden.. det grö jag och det är så jäkla GÖTT!!



KRAM

2009-09-24 @ 10:21:45
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Jack

Härlig blogg ;)

Händer idag :D?

2009-09-25 @ 14:09:57
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0