Rutiner är bra, men...

Jag har skaffat mig sovrutiner den här veckan. Bra tänker ni men så är icke fallet kan jag lova. Här snackar vi eftermiddagslur á la spädbarn, typ två till tre timmar efter jobbet. Skitskönt, ända tills man framåt nattkröken fortfarande ligger och vänder och vrider på sig för att man inte kan somna in flr natten och får lite smått panik eftersom man ska upp tidigt nästa morgon.
Trött när klockan ringer är bara förnamnet, jag ser ut som ett grått monster, typ!;-)

Tanken idag var att vänja mig av med eftermiddagsluren... det gick not so good kan man säga. Två timmar blev det och nu är jag pigg som en lärka igen. Har sprungiot runt med dammsugaren samt lagat köttfärsbiffar, ja båda två samtidigt då. Blir lite stressigt så här när maten ska vara färdig innan J ska till jobebt och eftersom jag jobbade över lunchen så var jag hungrig som en varg.
Mätta och belåtna är vi nu och jag har precis tagit mig en dusch. Jag ska iväg till vänner ikväll och lära mig spela poker, ja på riktigt med marker och så. Det är bra att jag får lite försprång så jag kanske har chans att vinna över J nästa gång vi ses allihopa och ska spela!

Nu föna håret och sen bege oss iväg... jag för att roa mig och J för att tjäna pemgar. Orättvist va?!

Förresten. jag förstår att småbarn blir griniga när dom tvingas lära sig av med nåt sovpass här och där. Det är fanimig skönt att sova middag!;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Köp en spikmatta! jag ligger på min nästan varje kväll och den får mig verkligen att slappna av. Blir alldeles varm och dåsig, så att somna är inga problem längre.

2009-10-09 @ 06:10:31
URL: http://frejzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0