Jaha ja...

... fredagar är vanligtvis lite av min favoritdag, helgen är på ingång och man har den där härliga känslan i kroppen.
Idag har däremot varit tvärtemot vad det brukar vara, en riktig jävla pissdag helt enkelt.

För första gåmgen på ganska så länge så har ångesten blossat upp igen, ju längre det går mellan gångerna desto svårare är den att hantera. Sjukt egentligen, att något så hemskt varit en så stor del av ens liv och liksom känts som en del av en... man lärde sig leva med den och när jag äntligen succesivt börjar bli av med den så komemr den tillbaka värre än förr. Jävla helvetes skit är vad det är!!!
Inte nog med det så är jag trött som en gris, det tar på krafterna den här skiten... tröttheten sätter sig på ansiktet, grå och trist och med påsar under ögonen. Vantrivs i mig själv när jag har sådana här dagar.

Fick även ett samtal för en stund sen, min syster är på akuten med fruktansvärda magsmärtor... hon väntar på provsvar och dom tror det är blindtarmen som spökar.
Orolig är bara förnamnet på vad man blir... hemska tankar dyker upp i skallen och tar mig tillbaka till när min älskade farmor blev sjuk... Hua, inte tänka så för det här kommer gå över men jag kan inte rå över mina tankar.

Vilket klagoinlägg det här blev då men ibland måste man...

Nu slänga mig i soffan framför idol!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0