!"#¤%&()(/&%¤#¤%&/()¤%&/() GAAAAAAAAAAHHHH!!!

En del saker gör mig så jävla förbannad så jag skulle kunna spricka, skrika rätt ut, slå någon hårt, slå sönder saker... ja listan kan göras lång och när jag blir så där förbannad är det snudd på att jag blir rädd för mig själv.
Ibland blir så jag så jävla less på saker och ting så jag vet inte var jag ska ta vägen!!!!???
GAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!! Fuck,fuck, fuck va sur jag blir!!!!!!!!!!!


Tur att man har världens underbaraste pojkvän, en underbar familj, underbara riktiga vänner, att jag kan ta hand om mig själv och att jag vet att jag är älskad för den jag är, av dom som betyder något riktigt.

Så, nu känns det bättre!
POSITIVT TÄNKANDE ska jag införa varje gång jag blir så där jävla förbannad för det hjälper faktiskt en del!!! Det kan behövas ofta nu känner jag för många saker gör att jag är så jävla less på mycket här i livet just nu...

Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0