Det här med mat...

...
Jag älskar att laga mat, provar gärna nya recept och har mer än gärna folk hemma på middag. Ju fler desto bättre!
Problemet med mig är bara att jag när jag väl har tid inte har någon som helst lust till att sopendera flera timmar i köket. Är jag däremot under tidspress så krånglar jag gärna till det med någonting extra gott och komplicerat.

Som idag till exempel... ledig och egentlgien ingenting jätte viktigt som behövs göras. Kom hem för nån timme sen och har egentlgien haft flera timamr på mig att förbereda middag, men jag har verkligen ingen lust alls!!!
Däremot har jag lagt fram kött som jag ska tiollaga imrogon när jag komemr hem från loppisen, tyckte jocke förtjänar en smarrig köttmiddag när han är så duktig och jobbar hela helgen...

Men, vad är mitt problem?
Jag menar, varför gör jag inte såt när jag har hur mycket tid somhelst. Är jag en kass tidsoptimist helt enkelt?!

Kontenta, idag står kebabpizza på menyn för J och avocadosallad för mig. Varför, när jag har huuuur mycket tid som helst???;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är precis likadan, hur mycket goda ideér som helst när man egentligen inte har tid men de dagar jag är ledig ja då är det tomt i huvudet...Fika snart??? Puss

2009-10-04 @ 19:06:23
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kan vi inte ha en tjejkväll snart? kan ju gå ut och äta så slipper vi laga mat och våndas.

2009-10-04 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0