Ännu en jobbdag väntar!

Men lite tid har jag över så här på morgonkvisten. Ska strax sticka iväg och fortsätta plocka fram tomtar och adventsbelysning. Japp, ni läste rätt... nu är det dags igen. Tidigt, men enligt reglerna ska det vara så!

Personalmöte har vi idag också, kan bli ett spännande möte. Lite osäkert på vadf som kommer sägas så ska bli intressant att se. Jag håller en del tummar om jag säger så, men mer om det senare...

Klockan var visst mer än jag trodde, måste kila!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fru P

Vadå? Ska du julpynta NU i OKTOBER? Det var värst...



Och så vill jag tacka för otroligt fina kommentarer. Det värmer gott i hjärtat.

2009-10-15 @ 15:45:39
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0