Ajax...

... och kalkosan har varit mitt sällskap under dagen. Har skurat och gnott i ett försök att få lite ordning och reda här hemma.
Man hinner ju ingenting i veckorna när man jobbar så har verkligen legat efter och oordningen som var stör mig något enormt.

Annars har jag haft en slapparhelg... Ja jag lät faktiskt röran vara i går och la tid på mig själv, också det mycket välbehövligt.
Sovmorgon imorse och sen gav jag mig som sagt på allt dom behövdes fixas med här hemma...det var den dagen det!

Känner mig faktiskt aningens piggare nu och är redo för en ny vecka med allt som hör den till! Går på mitt nya schema imorgon och jag är så nöjd. Inte blir det sämra ava tt jag numer akommer börja tjäna pengar på riktigt igen och inte bara ha den sketna sjukersättningen längre. Så jäkla skönt så det går inte att beskriva!!! NU är nästa mål en utlandsresa, det ska jag spara till coh ta med min älskling på... snart hoppas jag för satan i gatan va skönt det skulle vara!!!

Nattinatti snart... klockan ringer tidigt imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0