Vad gör man?

Ledsen och besviken över att jag inte får hjälp nu när jag behöver den! Blir knäpp av det här snart eller har väl redan börjat bli!

Inget tidigare besök går att få, fullbokat men står på nån väntelista så vid eventuella återbud får jag komma tidigare men risken är nog inte så stor att det händer.
Något bättre är det ju, visst men har redan tappat hoppet känns det som...

Nu rinner tårarna igen och tron om att få ett slut på den här skiten börjar försvinna...
Osäker på mig själv blir jag efetrsom jag inte blir tagen på allvar, tror folk att jag hittar på lr förstår dom?
Det är tankar som snurrar i huvet och dom gör mig galen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar de vännen!!!! dom där idioterna fattar ingenting.. det svenska samhället och vården suger!!!

finns här om jag kan vara till någon hjälp.. du kan alltid prata med mig om du vill.. bra på att lyssna iaf.. ;)och ja tar dig på allvar!

puss <3

2009-05-06 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0