Toooodelooo:-)

Wihoooo, rena rama julafton här hemma idag:-)

Öppnade precis paketet med min efterlängtade Piratdräkt, satt som en smäck så nu fattas bara peruken. Ska ju få va blond med långt lockigt hår för en hel kväll om nu bara mitt bud på tradera går som det ska.

Ja julafton pratade vi om ja, ett paket med vitaminer damp också ner i brevlådan. Inte så kul men trots allt ett paket:-)
Även ett sms om att jag har ett paket med skoooooooor att hämta ut nu får jag väl vara nöjd för dagen!:-)
Bilder kommer senare:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Shopoholic ;) Pallra dig hit och klura på mina stolsöverdrag istället :) Puss

2009-05-11 @ 16:44:03
URL: http://fruviksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0