Svammel...

Usch vilket ruskväder det varit hela dagen, riktigt urrigt och det har inte direkt lockat en till att gå utanför dörren frivilligt!

Klädde mig dock vind och vattentätt idag på förmiddagen och gick en promenix, vad är det man säger "Det finns inget dåligt väder..." tänkte att lite regn inte skulle få förstöra mina promenadplaner men usch och fy så kallt och vått det var. Blev inte alls den rundan jag planerat utan istället vände jag hemåt för att hämta mig maskeradklänning. Packade ner den i en kasse och gick istället hem till min normor för att få hjälp att förlänga axelbanden då klänningen var aningens förkort i bak, halva skinkorna syntes och det känns väl kankse inte så passande när man ska på fest hos folk man aldrig träffat tidigare;-)
Nu är klänningen iallafall färdig och det ända som fattas nu är inhandling av strumpbyxor och nån snygg ögonskugga!
Har spanat in en i mammas MaryKay lager... något dyra är dom ju men fastnade verkligen för färgen och har inte släppt den sen dess...det måste ju vara ett tecken, lr hur?!

Pretty Woman visas på tv och trots att jag sett den Xantal gånger förut så sitter jag ändå här och glor, den är ju så bra! En riktig klassiker!
Känner mig inte så pigg faktiskt, täppt i näsan och tung i huvet, tror faktiskt det kan vara pollen jag reagerar på... är det inte det ena så är det d andra!
Yrseln jag haft ett tag gör sig påmind även ikväll så kanske är lika så bra att jag faktiskt ligger här i soffan och myser och tar det lugnt. Alla måsten kan ju faktiskt vänta tills imorgon, eller dagen efter det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

har ni haft regn idag??? här har de inte regnat alls.. klart himmel till å med hela eftermiddagen.. hmm.. skumt! hoppas allt är bra me dig..! syns snart! puss å godnatt

2009-05-19 @ 21:27:21
URL: http://emionaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0