Regnet det bara öser ner...

Men herregud vilket skitväder man vaknade upp till idag, trist! Jag, som så många andra vill ju ha sol och värme och få lite färg på min kropp!
Har faktiskt varit vaken sen klockan sex imorse, det är tidigt det!:-( J är iväg och spelar golf (JA, i det här skitvädret!) så klockan ringde tidigt och självklart vaknade jag av den och sen var det omöjligt att somna om även fast ögonlocken känns tunga.

Ja annars då?
Är faktiskt inte så mycket annat som händer just nu. Jag är trött, riktigt trött i kroppen men det är inte hela världen. Jag kan ju vila när jag vill så ska inte klaga... Tvättberget som blev efter vår resa har jag tagit tag i, helt otroligt va me smutstvätt det blir efter bara fem dagar! Sen lackar jag snart ur på allt detta pollen som lägger sig tamigfan överallt! Man torkar och torkar men vips så ligger där ett tjockt gult lager igen. Till saken hör även att vårt hem består av en hel del svarta möbler så det gula går verkligen inte att undvika att se, ni som vet vilken pedant jag är förstår hur jag gnor med trasan. Ett heltidsprojekt vill jag lova;-)

Annars är det sjukt va fort man kommer in i vardagen igen, känns som det var evigheter sen man senast var bortrest och jag längtar efter att få åka väg igen. Kanske är det för att man hade det så trevligt dom dagar vi var borta, man slipper alla måsten och bara tar dagarna som dom kommer... Det vore ju inte helt fel att ha det så förjämnan inte!:-)

Nu ska jag faktiskt försöka få nån timmes sömn, ögonlocken är vääääkdigt tunga just nu och även pockandet i bröstet börjar smyga sig på. I flera dagar har jag haft det där pockandet, känns typ som om hjärtat slår dubbelslag...svårt att förklara men troligtvis beror det på nedtrappningen av medicinen jag äter så är inget farligt. Dock väldigt obehagligt men känns som min stackars kropp är van vid att aldrig få vara till hundra okej.
Tröttsamt och så otroligt jobbigt, kan inte beskriva hur less jag är på det här nu och hur mycket jag längtar efter att få må 100% BRA!

Ja, ja det kommer, det kommer!
Nu tänker jag iaf vila och kanske känner jag mig lite bättre när jag vaknar!:-)

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0