Utkast: Jag har ...

Jag har en teori:
Om man planerat att köpa något till ordinarepris och det slutar med att man köper det på rea. Då har man ju liksom tjänat en massa pengar. Jag menar, man har pengar kvar som egentligen inte skulle finnas;-)
Det betyder ju att man måste shoppa upp dom, lr hur?!

Har spanat in den här piratklänningen för att ha på festen vi ska på, tyckt att den egentligen var alldeles för dyr 649:- plus 349:- för hatten när man bara ska använda den en kväll känns lite väl dyrt faktiskt.
Nu hade jag sånt flyt så den låg ute på Tradera igårkväll, sprillans ny endast provad en gång och i min storlek. Är det ett tecken att jag ska ha den lr vad?
Till ett "Köp Nu" pris på 300 kronor fick jag nu klänningen samt hatten så jag är nöjdare än nöjdast!

Sexig piratklänning och hatt - Maskerad

Detta betyder ju dessutom att jag har 700spänn att sätta sprätt på, ja om man ska leva efter min teori vill säga;-)
Mer för pengarna:-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk så rätt du har gummna. Puss

2009-05-05 @ 14:34:58
Postat av: Linda

Det måste vara ett tecken på att du ska ha den :)

Hoppas verkligen att du får den också :)

2009-05-05 @ 14:37:48
URL: http://typlinda.blogg.se/
Postat av: Linda " Rosa chica "

Hur provocerar dom kända bloggarna Kissie , Dessie och Paow oss igentligen?

Vad gör dom för att få så mycket läsare?

Läs om det i min blogg

2009-05-05 @ 14:39:47
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: Agnieszka

Hej. Vilken tur du hade att du hittade klännigen på tradera, och för det toppenpriset!!!!!

Tack för kommentaren!



Ha en bra dag!

kram

2009-05-06 @ 11:40:32
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0