Tisdagen som svichade förbi!

Godkväll Vänner!

Ja så har ännu en dag fullkomligt sprungit iväg... Herregud va fort dagarna går och jag tycker inte jag hinner med något av det jag borde göra! Me hn, huvudsaken är ju faktiskt att man har det bra och det har jag ju haft!
Vaknade av att käre mor ringde och väckte mig imorse, hennes nya mobil hade pajat så hon ville ha sällskap till Västerås för att byta den.
Självklart nappade jag på det, så sällan hon ber om något och spenderar mer än gärna tid med både henne och käre far. Blev till att fort hoppa in i duschen och slänga i sig frukost. Även en promenix me vovsingen som faktiskt var mer svårväckt och tröttmössa än jag själv var denna morgon, hör inte till vanligheterna att man får släpa ut henne direkt;-)
Som sagt, en sväng till Västerås och ElGiganten och även en snabbis in på Hemtex och Ikea. Tro det eller ej men jag lyckades hålla mig ifrån shopping förutom två diskborstar och en klädroller. Guldstjärna där;-)

Hem och upp en snabbis till Christa för lite skitsnack innan vi åkte hem och slängde ihop middag till Jocke som inte nog med tt han spelade golf med Mike imorse, dom tog även en runda nu ikväll. Tydligen gick det så bra imorse så antar dom ville fortsätta när dom hade turen och skickligheten på sin sida!
Jag själv begav mig hem till syster för lite lån av grejer till vår resa plus att jag to mig en halvtimmes solning i deras nyinköptta solarium. Ja, dom köpte ett i förra veckan och guuud va skönt det var att ligga i skön säng i deras mysiga gästrum tillskillnad från ett halväckligt solrium!;-)
 
Nu är jag trött! Låter larvigt men än fixar jag fortfarande inte såna här "heldagar" och allra helst inte om dom spenderas i massa affärer blande en massa fo lk. Så tråkigt och fortfarande har jag svårt att acceptera att det är så det är nuförtiden... Vill fortfarande inbilla mig att jag äar som förut vilket resulterar i att jag blir lika besviken och arg på mig själv varje gång jag inte fixar det... Det positiva med det hela är att det är bra att öva och trots varje besvikelse kommer jag väl nån bit på vägen mot det bättre, får tänka så för att besvikelsen inte ska bli lika stor.

Nu ska jag vara trevlig mot min älskade och Mike, vi våldsgästade honom nu för nån timme sen då han och Elias är ensamma hemma ikväll när frun i huset är duktig och jobbar. Vi köpte med oss glass så vi blev så glatt mottagna, ja nu brukar vi ju bli  det ändå men lite extra glad blir man väl när gästerna har godsaker med sig. Lr hur?:-)


Hoppas ni haft en bra dag, nu säger jag Natti Natti! Puss<3


Nån som har ett tips på hur man lurar med sig pojkvännen till Ikea imorgon för att handla hem möbler som jag hittat till balkongen? i så fall mottages dom gärna!:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0