Shopping!

Ett mål under dagens långpromenad var att hämta ut ett paket från favoriten, La Redoute!
Tyvärr var en del av det jag beställt för stort, vilket iofs är bättre än att det är för litet men måste ändå skicka tillbaka och byta storlek.
Det här kunde jag däremot ha så nu har garderoben fyllts på litegrann iallafall i väntan på resten...





Lite dålig bild, men men...
Det färgglada linnet gillar jag verkligen, avtagbara axelband på det så går ju att variera lite efetr hur man vill ha det! Den svarta koftan beställde jag i vitt så blev något förvånad när den kom i svart... Men, nu är det ju så att jag verkligen älskar svart så den får bo kvar hos mig iallafall! Ett tecken kanske?!;-)
Behöver en Bikini, tycker verkligen inte alls om dom jag har så iår måste det bli en ny! Tips på var man kan hitta snygga sådana mottages gärna!:-)

Nu är det sovdags!
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0